Campaña FEIRACO Iogu+

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GALEGO

Durante o verán do 2012, Feiraco deu a coñecer a xente de todo o litoral galego o seu novo produto “Iogu+”, dende a praia das Catedrais no norte de Lugo ata Baiona, ao sur de Pontevedra. Durante 21 días repartironse 30.000 vales de desconto, 10.000 balóns de praia, 5.000 frisbis, 15.000 pulseiras e máis de 2.000 desgustacións diarias.

Tanto o deseño como a produción exterior e interior do autobus xunto co merchandising promocional da campaña correu a cargo de REIZENTOLO.

A rotulación completa do autobús descapotable está baseado no envase orixinal de iogu+. A decoración do lateral esquerdo está baseada na gráfica do iogur con sabor natural e o lateral dereito o sabor amorodo.

Para esta campaña ademáis do chamativo autobús que foi percorrendo as principais praias da costa galega, producimos o merchandising promocional, o cal constaba de balóns, pulseiras e frisbis corporativos a campaña.

A ruta do autobús foi documentada e ao rematar esta, editouse un video compilando o bo sabor de boca que deixou esta campaña ao seu paso.

Autobus Feiraco Yogu+

Campaña verano Feiraco Yogu+

CASTELLANO

Durante el verano del 2012, Feiraco dió a conocer a la gente de todo el litoral gallego su nuevo producto “Yogu+”, desde la playa de las Catedrales en el norte de Lugo hasta Baiona, al sur de Pontevedra. Durante 21 días se repartieron 30.000 vales de descuento, 10.000 balones de playa, 5.000 frisbees, 15.000 pulseras y más de 2.000 desgustaciones diarias.

Tanto el diseño como la producción de exterior e interior del autobus junto con el merchandising promocional de la campaña corrió a cargo de REIZENTOLO.

La rotulación completa del autobus descapotable está basado en el envase original de yogu+. La decoración del lateral izquierdo está basada en la gráfica del yogur con sabor natural y el lateral derecho el sabor fresa.

Para esta campaña además del llamativo autobus que fue recorriendo las principales playas de la costa gallega producimos el merchandising promocional, el cual constaba de balones, pulseras y frisbees corporativos a la campaña.

La ruta del autobús fue documentada y al final de esta se editó un video compilando el buen sabor de boca que dejó esta campaña a su paso.